.

HTML Javascript

dinsdag 14 april 2020

                                                   Jouw woorden

                                           Zijn de mooiste melodieen-
                                           voor mijn hart
                                           die was gebroken
                                           maar jij gaf mij muziek-
                                           akkoorden en hele warme-
                                           woorden

                                           Ik voel me daardoor-
                                           bevrijd en rijk-
                                           Door medeleven
                                           bedankt vriend












                                          elise

4 opmerkingen:

  1. Zeer liefdevol geschreven en wens je mooie dag vandaag.
    LG, Tine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg mooi lieve Elise,
    Liefs,
    Jeffrey

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank je wel Tine, en ik wens jouw ook een mooie dag vandaag!


    lieve groet,
    elise

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank je wel lieve Jeffrey


    lieve groet,
    elise

    BeantwoordenVerwijderen