.

HTML Javascript

dinsdag 19 mei 2020

                                                 Een nevel van tranen


                                                 Een nevel van tranen
                                                 druipen langs de bron-
                                                 en terug
                                                 het is verloren wat we-
                                                 zo liefhadden
                                                 geen afscheid was zo-
                                                 snel

                                                 De wereld lijkt mistig-
                                                 en kil, de zon schijnt-
                                                 voor een ander
                                                 de ijswind kleurt-
                                                 alles wat zo mooi was-
                                                 kil en grijs
                                                 Jij bent niet meer







                                               elise

6 opmerkingen:

  1. Voor vele slechts een dier
    Voor andere een kind
    En een trouwe vrind
    Het verlies dan ook
    op alle dagen is dan
    ook moeilijk te dragen.
    © Tine de jong

    Gedeelte uit mijn gedicht die ik toen schreef voor mijn lieve viervoeter vriendin en deel deze nu graag met joi.

    Wens je sterkte hierbij
    met de lieve groetjes van mij.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. nee Dieren staan voor mij op de eerste plaats hoe kan de mens deze
      hoogmoed hebben? dat komt ook dat ik spiritueel ben, dieren zijn super hoge wezens! voor de rest dank ik je Tine voor je aandacht!
      Liefs,
      Elise

      Verwijderen
    2. Heel erg mooi geschreven. Veel liefs Jeffrey

      Verwijderen
  2. Dank je wel Jeffrey. :). liefs elise

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is bijna met geen pen te beschrijven Elise.

    Sterkte,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen