.

HTML Javascript

dinsdag 5 mei 2020

                                             Opleving


                                       Ik wil jouw dragen-
                                       in de zon
                                       vlakbij de bloemen
                                       en het gras

                                      Even rennen door-
                                      natte plassen-
                                      van geluk

                                     De vogeltjes bekijken-
                                     hoe ze spelen en vliegen
                                     de vliegjes die zwermen
                                     jij wist ze toen te kraken
                                     weet je nog






                                   

                                       elise

         
                                       

5 opmerkingen:

  1. Mooi gedicht, ik wil de mooie herinneringen goed onthouden.
    Liefs,
    Jeffrey

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel lieve Jeffrey


    liefs,
    elise

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoe mooi schrijf je dat hier.

    De vraag:'Weet je nog" het raakt me.

    Lieve groet,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank je wel Hilly had ik niets teruggezegd dat komt dan dat mijn kindje katje
    op sterven ligt ze kreeg van de een op de andere dag lymphklier kanker een
    agressieve vorm leukemie er is geen geld voor hulp omdat het vreselijk duur is 4000 euro en dan nog gaat ze dood

    groetjes,
    Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik had iets opgeschreven maar dat is erafgeraakt hoe weet ik ook niet
    mijn kindje katje ligt op sterven met leukemie een agressieve vorm van kanker.
    groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen