.

HTML Javascript

zaterdag 23 mei 2020

                                          Onvoorwaardelijke liefde


                                         Liefde doorstroomd mijn wezen
                                         en geeft mij de innerlijke kracht-
                                         waar ik al zo lang op wacht
                                         zij voed mijn leven mijn dromen-
                                         en inspiratie door de liefde gebracht

                                         Liefde geeft mij de hoop waar ik-
                                         opwacht, liefde is het middel tot-
                                         alles in het leven, liefde geeft -
                                         onuitputtelijke kracht om de dingen-
                                         te dragen en geeft moed op zwarte-
                                         dagen, en op zonnige dagen


                                        Onvoorwaardelijke liefde is nu de-
                                        kern van mijn bestaan
                                        ik laat mij leiden door de kracht van-
                                        liefde, moederaarde de dieren en alles-
                                        wat leeft.






                                         elise

                                         

6 opmerkingen:

  1. Lieve Elise, zeer mooi gedicht ik ben er heel erg blij mee :)
    Dank je wel .
    Veel liefs,
    Jeffrey

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel lieve Jeffrey


    liefs,
    elise

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een gedicht vol liefde, hoe mooi Elise.

    Lieve groet,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De woorden bij de foto die ik had gezet zijn ook bedoeld bij jouw mooie liefdevolle woorden. 💕🖐🙋🏻‍♂️🐿️

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Lieve Tine dat doet mij erg goed Xx


      liefs,
      Elise

      Verwijderen