.

HTML Javascript

donderdag 11 juni 2020

                                                    Hoe jij mij vleugels gaf



                                                Hoe jij mijn zinnen beroerden
                                                en mij vleugels gaf
                                                zodat ik hoog kon zweven-
                                                door de passie die jij me gaf

                                                Vlinders zoveel vlinders
                                                 gaf je mij
                                                 dat ik wel vliegen moest

                                                Vlinders vlinderen in mijn-
                                                 schoot
                                                 ik ging gewoon zweven
                                                 en jij liet mij zweven

                                                 je had mij wakker gemaakt
                                                 vliegen zweven was jouw-
                                                  streven




                                             



                                               elise

4 opmerkingen:

  1. Heerlijk gedicht zeer mooi.
    Lieve groetjes,
    Jeffrey🌹❤️πŸ‘πŸ₯°πŸ˜πŸ€©πŸ˜œπŸ€ͺπŸ€—πŸ˜‹πŸ˜˜

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel lieve Jeffrey


    warme groet,
    Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig gedicht.

    Met name de strofe:
    "Vlinders zoveel vlinders
    gaf je mij
    dat ik wel vliegen moest"

    Lieve groet,
    Hilly






    BeantwoordenVerwijderen