.

HTML Javascript

zaterdag 27 juni 2020

                                                       De speeltuin van. mijn hart



                                                     Ik wil de speeltuin  van mijn hart-
                                                     aanraken, ik wil jouw in mijn hemel zien
                                                     de vogels zijn vervlogen, hun nesteldrang-
                                                     is aangeraakt


                                                     ik hoor jouw melodie van speelsheid
                                                     ongebroken door het lot
                                                     vrijheid van belemmering het zijn van-
                                                     jouw ik, spelen met nieuwe situaties

                                                 
                                                    Het onbelemmerd zijn het speelse testen
                                                    jouw nieuwe ik bespelen weg uit benarde
                                                    capriolen jezelf zien door de ogen van het-
                                                    zijn zonder vrees of pijn













                                        elise


                                                   
                                                   

                                                    

5 opmerkingen:

  1. Zeer ontzettend mooi !! ontroerend mooi .
    Dan je wel lieve Elise.
    Veel liefs en kusjes xxxx
    Jeffrey

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel lieve jeffrey


    lieve groet,
    Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  3. zo een hartgedicht laat een andermans hart beroeren.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank je wel Tine voor je mooie woorden


    liefs,
    Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig gedicht Elise.

    Lieve groet,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen