.

HTML Javascript

zondag 12 juli 2020

                                             jij laat jouw liefde stromen


                                   Jij stroomde al jouw liefde door me heen
                                   dat voelde zo heerlijk en zo fijn
                                   het stromen van jouw liefde door-
                                   heel mijn wezen

                                  ik voelde liefde overal door me heen
                                  jouw liefde is groots en genezend
                                  het maakt me gelukkig en blij en vrij
                                  ik droom van jouw liefde, ik voel jouw

                                 jouw liefde is heerlijk en eerlijk en vrij
                                 ik ben met jouw zo blij jij in mij zo intens
                                 wij samen een wezen van vrijheid en geluk
                                 ik zweef met jouw op een wolk van intens-
                                 geluk, wij samen wij, wij samen vrij







                            elise

4 opmerkingen:

  1. Heelooi gedicht, dank je wel lieve Elise voor deze op de zondag ochtend.
    Liefs
    Jeffrey

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel lieve Jeffrey



    liefs
    Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  3. liefde is het mooist wat er is en men kan het in vele vormen delen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja dat is waar Tine, hartelijk dank voor je interesse


      lieve groet,
      Elise

      Verwijderen