.

HTML Javascript

donderdag 16 juli 2020

                                              Tot aan de horizon



                                             Tot aan de horizon
                                             blijf ik hopen op innig-
                                             geluk door golven van-
                                             verlangen, door onrust-
                                             gedreven

                                            Jij bent mijn geluk-
                                            mijn liefde, mijn hoop
                                            jij bent mijn juweel-
                                            alles breng je bij mij-
                                            tot leven

                                            Zo grenzeloos zo-
                                            zo belangeloos
                                            in golven stroomt het-
                                            geluk mijn hemel in


                                           En droom ik mijn dromen
                                           in jouw, uit mij









                                 elise

                                            

2 opmerkingen: