.

HTML Javascript

zaterdag 18 juli 2020

                                   Kom in mijn armen


                    Kom in mijn armen koester ons geluk
                    de veiligheid van warmte doordrenkt mijn ziel
                    kom in mijn armen en geef je helemaal het is-
                    veilig en rein en onze geborgenheid is een streling-
                    van onze ziel verwarmen troosten, gelukkig zijn

                    Kom in mijn armen en koester het grote geluk
                    wij dromen samen onze dromen het geluk kan-
                    niet meer stuk, geef je helemaal over het is zo fijn
                    samen met jouw zijn verdrijft elke pijn en strijd
                    kom in mijn armen laat je helemaal gaan er is geen-
                    druk die jij moet temmen, het kan gewoon niet meer-
                    stuk wij samen zijn een eenheid geboren in geluk
                    wij samen wij vrij en blij in oneindige liefde helemaal-
                    vrij

                    









                        elise

3 opmerkingen: