.

HTML Javascript

zondag 26 juli 2020

                                               Emoties

                                   Verkruimelde emoties
                                    er is geen verband
                                    waar kan ik mezelf nog-
                                    kan vinden
               
                                    stofdeeltjes kwamen-
                                    aanzweven
                                    ik was zomaar in het niets-
                                    beland

                                   alles was verloren in de tijd
                                   bijeengeraapte delen kropen
                                   door een mij volstrekte-
                                   onbekende ruimte
       
                                  Ik zocht naar vermiste-
                                  delen van mijn zijn
                                  ik ben anders dan ik-
                                  moet zijn

                                  vederlichte schim van-
                                  een verbleekte zelf
                                  ik produceer geen
                                  geluid
                                  het is over en uit
                                  ik ben mezelf uit



                             


                               elise


4 opmerkingen: