.

HTML Javascript

zondag 16 augustus 2020

                                          Geef mij je woord in daden


                                         Laat mij zien wie je bent
                                         en of je mij wel kent
                                         de oneindigheid van woorden
                                         het spreken met de klank

                                        Geef mij het bestaan van jouw visie
                                        het beeld wat je van me hebt
                                        Ik kan dan verwoorden en uit daden-
                                        horen wie je echt bent

                                       Zowel in woorden en daden
                                       het zal in je voordeel werken
                                       een samenspel van klanken
                                       spelen wij het woordenspel
                                       van daden en woorden












                                   elise

                                        
                                      

4 opmerkingen: