.

HTML Javascript

vrijdag 28 augustus 2020

                                                   Mijn dromen stromen

                                                 

                                                  Mijn dromen stromen-
                                                  richting mijn ziel
                                                  mijn gevoel walst
                                               
                                                  Mijn ziel huilt innerlijk
                                                  en walst samen met de-
                                                  klanken van liefde

                                                 Jij was heengegaan mijn lief
                                                 verloren intieme momenten-
                                                 van vreugde verloren het leven
                                         
                                                 Jij leeft in mijn dromen-
                                                 jouw echte staat van zijn
                                                 jij loopt als een wonder-
                                                 mijn hart in
             
                                                 En droom al mijn dromen
                                                 in jouw











                                       elise


                                         
                                               
                                               

                                               


                                                

4 opmerkingen: