.

HTML Javascript

donderdag 27 augustus 2020

                                               Mijn eigen woeste zee


                                              Jij laat de woeste golven van de zee-
                                              in mij stromen
                                              omstuimige wilde stromen-
                                              laat jij in mij komen

                                              Gevoelens te verdrinken in jouw-
                                              golvende zee nam je mij met je mee
                                              ik wist niet dat ik zo goed zwemmen-
                                              kon

                                             Jij maakte alles in me los
                                             wat ik niet eens wist dat ik ze had
                                             gevoelens als stromende golven  
                                             die gevaarlijk en liefdevol zijn

                                             jij maakte ze volmaakt tot een geheel
                                             jij had me aangeraakt in mijn defecte-
                                             staat van mijn zijn
                                             nu zonder schijn
                                            









                          

                                          elise

5 opmerkingen:

  1. Heel erg mooi gedicht prachtig.
    Liefs,
    Jeffrey

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel Lieve Jeffrey


    warme groet,
    Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Liefde kan inderdaad zijn als de zee. Mijn woeste zee komt er volgende week aan en het duurt dan even Elise voor je weer een reactie van mij bij je mooie gedicht ziet staan.En voor die golven die mij zullen beroeren zullen mij even vloeren, Lees maar even mijn gedicht (vandaag geschreven)want dat zijn ook even woorden die ik aan jou en jeffrey richt. Ga door met schrijven want lees je later dan wel weer. xx Tine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bij deze hebben wij dit gedaan bij jouw gedicht
    beterschap Lieve Tine!


    liefs,
    Elise

    BeantwoordenVerwijderen