.

HTML Javascript

donderdag 24 september 2020

                                                               Ik ween

                                                  Ik ween om de radeloosheid
                                                  het maakt mijn lichaam onrustig- 

                                                  en koud
                           
                                                 Ik ween om wat nooit meer

                                                 zal komen 
                                                 waar mijn hart van opbloeide

                                                 Ik ween om de gevallen

                                                 bladeren van de boom 
                                                 het nieuwe seizoen

                                                Het voorjaar
                                                wat gestopt was 
                                                met leven en liefde
                                                ik huil ween om dit kille begin



                                                         elise

                                                                                                


                                                 

                                        

4 opmerkingen:

  1. Bijzonder mooi en tragisch heel mooi geschreven,
    liefs,
    Jeffrey

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel lieve jeff.


    Lieve groet,
    Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Straks komen de warme kleuren van de herfst.
    Misschien dat dat het nieuwe seizoen toch mooi maakt.

    Melancholie in je gedicht Elise, heel mooi dat wel.

    lieve groet,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen