.

HTML Javascript

vrijdag 25 september 2020

zielsliefde

                 

               
                                                               Ik hou je vast met veel liefde en kracht
                                                               je voelt je verscheurd en dat doet pijn
                                                               kom uit je schulp want je hebt hulp

                                                               Ik wil je helpen uit de nood en je pijn
                                                               je moet gelukkig willen zijn 
                                                               weg met de pijn je hebt kracht en liefde
                                        
                                                               En dat is zo fijn zo samen  te zijn
                                                               en reis niet meer naar het verleden
                                                               dat moet je vermijden dat lijden
                                                               kom in je kracht en wacht op mij
           
                                                              Wij zijn samen gelukkig en blij
                                                              samen een zijn dat is zo fijn
                                                              samen zijn wij een persoon
                                                              onze innerlijke droom
                                                              kom uit je cocon 
                                                              
                                                              



                                                          25-9-2020  Elise Feuerberg

6 opmerkingen:

  1. Heel erg mooi gedaan en ook geschreven en tip erbij is als je bv op de foto klikt komt eronder en balk en daarmee kan je de foto groter maken of kleiner. Maar mijn complimenten heb je zeker verdiend. Ga zo door. Ik ben altijd blij als ik een medemens kan helpen. Fijn weekend wens ik je.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hartelijk bedankt voor deze tip inverband met het plaatje
    Tine ik ben erg blij fijn weekeind zelf ook!

    lieve groet.
    Elise

    BeantwoordenVerwijderen