.

HTML Javascript

vrijdag 16 oktober 2020

Ik ben de natuur in al zijn vormen


                                                          Ik ben de natuur in al zijn vormen
                                                          ik ben de grasspriet en de boom
                                                          Ik ben de aarde en de bodem van-
                                                          de zee

                                                          Ik heb duizenden vormen-
                                                          ontelbare wezens en dieren-
                                                          zitten om mij heen

                                                          Ik ben de aarde en wat daarop-
                                                          groeit
                                                          ik ben de liefde en de haat

                                                          Ik ben het leven wat kruipt-
                                                          loopt en vliegt               
                                                          in mij zijn vele vormen
                                                          ik ben een met al wat leeft
                                                          en heb liefde voor al wat
                                                          leeft





                                                          16-10-2020  ©  Elise Feuerberg
                                       





          

4 opmerkingen: