.

HTML Javascript

vrijdag 2 oktober 2020

In jouw warmte zijn

                                             

                                             Is het dat ik je wil voelen-
                                             in de warmte van je zijn
                                             onafwendbaar genoegen

                                             Die mijn geheimen-
                                             deelt van je ik-
                                             die mij laat zwemmen-
                                             in onbekende rivieren
            
                                             en ongekende
                                             schoonheid
                                             van woorden
                                             en klanken
                                             in mijn ziel-
                                             laat stromen

                                             En mij laat
                                             genieten
                                             ook in de-
                                             winter






                                        2-10-2020   Elise Feuerberg

                                             

                                                                                           

                                                                                        
 

6 opmerkingen:

  1. Ontzettend mooi lieve Elise!
    Veel liefs,
    Jeffrey

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel Jeff.


    warme groet,
    Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat heb je weer heel erg mooi samen gevat. Dank ook voor je mooie reactie op mijn schrijven en slide-show fotografie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank je wel Tine. geen dank hoor Tine graag gedaan en fijn
    weekeind gewenst

    Lieve groet,
    Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een pareltje Elise.

    Mooie herfsttijd,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dank je wel Hilly


    lieve groet,
    Elise

    BeantwoordenVerwijderen