.

HTML Javascript

donderdag 29 oktober 2020

Morgen als ik ontwaak


                                                               Ik laat mijn dromen los
                                                               tussen de nacht en de dauw
                                                               ik keer mij naar de dageraad
                                                               en vlinder mijn gedachten los

                                                               De wind ontwaakt uit de stilte
                                                               en bulderend slaat hij op hol
                                                               de regen speelt een melodie-
                                                               van liefde
                                                               wat je overal in herkent

                                                               Vogels bundelen hun kracht-
                                                                en scheren langs de oever
                                                                en liefde schildert een prachtige-
                                                                regenboog
                                                                voor morgen als ik ontwaak






                                                             29-10-2020 © Elise Feuerberg

4 opmerkingen: