.

HTML Javascript

dinsdag 17 november 2020

Wil jij mijn rust en vrede zijn

                                                               Wil jij mijn rust en vrede zijn
                                                                dat ik je bewaar in mijn hart
                                                                dat ik jouw koester-
                                                                dat ik je bemin
                                                                zolang nodig is

                                                                Wil jij mijn rust en vrede-
                                                                zijn
                                                                Ik viel voor jouw
                                                                en draag jouw in-
                                                                mijn ziel

                                                               Voor nu en later-
                                                                tot ik niet-
                                                                meer kan-
                                                                komen
                                                                kom ik in je-
                                                                dromen 

                                                           

                                                                                                                                                                                                                                                                    

                                                                 
                                                           

                                                            17-11-2020 © Elise Feuerberg       

4 opmerkingen:

  1. Zeer verschrikkelijk mooi,
    Liefs,
    Jeffrey

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat je op deze manier ook de rust en vrede kan vinden wat in je hart een plekje heeft gekregen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De rust en vrede in je hart, hoe mooi.

    (bekend schilderij, heb ik ergens in staan)

    Herfstgroetjes,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen