.

HTML Javascript

donderdag 19 november 2020

Ik heb mijn spiegel afgelegd. Symbolisch

                                                          Ik heb mijn spiegel afgelegd
                                                          en zette  mij schram voor de-
                                                          tijd die komen zal
                                                          ik verbeet het strijdbare van de ik
                                                          in delen van het zijn
                                                          
                                                         De maan was rood gekleurd
                                                         de bomen waren onvast in de grond-
                                                         en de wind waaide magisch hard          
                                                         mijn tonen gingen fluiten

                                                         de zon kwam kijken
                                                         in het dal van harten
                                                         en scheen zijn warmte-
                                                         naar binnen
                                                         en ik droomde kleur
                                                          












                                               19-11-2020 © Elise Feuerberg

                                                      
                                                    
          

                                        

 

                                                          

                                                            

                                                            
                                                  

3 opmerkingen:

  1. Dat waren weer mooie woorden die kleur gaven en ook een melodie met hoge en lage tonen die met een weerspiegeling van je eigen ik werden vermengd. LG, Tine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je Tine voor je aandacht


    lieve groet,
    Elise

    BeantwoordenVerwijderen