.

HTML Javascript

woensdag 25 november 2020

Vlindertranen voorbij de zon

                                                  Vlindertranen voorbij de zon
                                                   wenken mij naar jouw licht
                                                   Ik haal de duisternis weg-
                                                   en loop naar de stilte wat-
                                                   mij omringd als vreugde-
                                                   in leven

                                                   Jij woonde in het gouden-
                                                   hart en vlinderde liefde-
                                                   om alles heen, heel sereen

                                                   Ik zweef boven de horizon-
                                                   en droom uit liefde vlinders-
                                                   die samen met mij op pad gaan

                                                   Naar het dal van harten
                                                   waar mijn leven in-
                                                   vreugde zingt
                                                   en mijn hart sneller-
                                                   slaat van mijn liefde
                                                   voor jouw



                                     
                                                    25-11-2020 © Elise Feuerberg

                                               
                                                   

                                                
                                                                                                                                                                                                                                     
                                              

3 opmerkingen:

  1. Zeer mooi lieve Elise bedankt voor het delen van jouw mooie gedicht.
    Liefs,
    Jeffrey

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel lieve jeffrey


    warme groet,
    Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vlindertranen halen het donkere weg.
    Vederlicht ontstaat de liefde.

    Heel mooi Elise.

    lieve groet,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen