.

HTML Javascript

zaterdag 7 november 2020

Woestijnzand psychologie


                                                          Ik heb de woestijn doorstaan
                                                          ik moest mijn doel opzij schuiven
                                                          om geheel de weg van droogte-
                                                          en dorst te lessen, weg van iedereen

                                                          Vogels waren er niet meer
                                                           een schrale eentonigheid-
                                                           somberheid bestuurde de-
                                                           dans van mijn bestaan
                                                           het had aan vorm-
                                                           afgenomen

                                                           Ik had mijn haar afgelegd
                                                           en zette mijn tanden op elkaar
                                                           woestijnzand maakt niet blij
                                                           je moet er een metamorfose-
                                                           van ondergaan
                                                           woestijnzand jouw pijn-
                                                           jouw strijd






                                                      7-11-2020 © Elise Feuerberg
                                                         

4 opmerkingen: