.

HTML Javascript

woensdag 30 december 2020

Wil jij mijn troost en liefde zijn

 
                                                          Wil jij mijn troost en liefde zijn
                                                           Op dagen dat ik er voor mezelf-
                                                           niet ben

                                                           Wil jij mijn onschuld zijn-
                                                            en jonge blijheid zijn
                                                            wil jij mijn zielenmaatje-
                                                            zijn in zonneschijn-
                                                            en in bittere kou
            
                                                            Wil jij jouw zon over-
                                                             mij laten schijnen
                                                             en mijn hart troosten-
                                                             op kille dagen
                                                             zodat ik alles meer-
                                                             kan dragen












                                                        30-12-2020 © Elise Feuerberg
                                                           

2 opmerkingen: