.

HTML Javascript

zondag 3 januari 2021

Jij leeft in mij

                                                              Momenten van tederheid-
                                                              en diepe passie doorstromen-
                                                              mijn gevoel als ik in je ogen-
                                                              kijk en droom in jouw mijn -
                                                              dromen
                                       
                                                              Jij leeft in mij
                                                              de klanken van jouw-
                                                              muziek voeren mij mee
                                                              naar de zee waar de golven-
                                                              mij laten stromen in jouw
                                                              passie en voel me met jouw-
                                                              een in onze onstuimige -
                                                              golven die hoog golven
                                                              in onze wilde zee van-
                                                              liefde
                                                              

                                


                                                                                                                                                                                                                                      
                                                    
                                                              

                                                          3-1-2021 © Elise Feuerberg          

6 opmerkingen: