.

HTML Javascript

woensdag 24 februari 2021

De liefde zingt zijn melodie

                                              De liefde zingt zijn melodie
                                              dat uit  zich in alles in de natuur
                                              De bomen die zuurstof geven
                                              de blaadjes die ritselen in de wind

                                             De prachtige kleuren van de bloemen-
                                             die onaards mooi zijn
                                             de vogels die zo mooi zingen
                                             vlinders zittend op een bloem

                                             Dat is zuivere liefde
                                             die moeder aarde ons heeft-
                                             gegeven de natuur
                                             en liefde voor al wat leeft












                                         


                                        24-2-2021 © Elise Feuerberg

                                           

                                       
                                             
                                          

8 opmerkingen:

  1. Heel erg fantastisch mooi.
    Veel liefs,
    Jeffrey

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een supermooie titel en gedicht. Nog even dan zien we het mooie vlinder en bijenleven weer terug op menige bloemen.
    Liefs, Tine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Reacties
    1. Jij bedankt en ook voor de mooie reacties op mijn YT kanaal en bedenk dat ik meer mandala heb gemaakt.YT zet niet een reactie die je al eens meer had gezet bij ene video. Dus kijk de reacties na of er al ene van je sta.

      Verwijderen
  4. O had ik dubbele gezet? dat gebeurd mij wel meer maar de bedoeling was goed daar gaat het toch om!
    en mijn gedicht had ik gemaakt omdat ik inspiratie had gekregen door een componist met prachtige natuur beelden en muziek

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuk, Dank je wel Hilly


    Lieve groetjes,
    Elise

    BeantwoordenVerwijderen