.

HTML Javascript

maandag 15 februari 2021

Jij bent mijn muziek muze

                                                       Jouw bezielde klanken-
                                                       van jouw muziek ontroeren mij
                                                       jij bespeelt mijn ziel
                                                       en de beelden erbij-
                                                       zijn magisch

                                                       De kleuren strelen-
                                                       mijn ogen
                                                       ik verdrink er gewoon in
                                                       jij bent mijn muziek muze
                                                       Door jouw wordt ik geraakt










                                                   15-2- 2021 © Elise Feuerberg

                                                    

                                                                                                            

                                                     
 

6 opmerkingen:

  1. Muziek-muze dat is mooi om te hebben Elise.

    Prachtig!

    Lieve groet en fijne dag,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg mooi en liefde is als muziek met alle tonen. Ook bedankt voor je mooie reacties op mijn YT kanaal en websites.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank je wel Tine graag gedaan hoor Tine


    Warme groet,
    Elise

    BeantwoordenVerwijderen