.

HTML Javascript

donderdag 15 april 2021

Vlinders vliegen dromen vrij

                                              Vlinders vliegen dromen vrij
                                               de speeltuin van je hart aanraken
                                               een mooie droom in liefde beleefd
                                               het sprookjesparadijs van onze ziel




                                             15-4-2021 © Elise Feuerberg
                                               
 

12 opmerkingen:

  1. van bepaalde muziek die ik beluister

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is ook zeer prachtig dat je daar uit kan halen ! Mijn complimenten 😽👍

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik krijg het ook zomaar uit het niets!


    Liefs,
    Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vlinders die de ziel aanraken, mooi Elise.

    lieve groet,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dank je wel Hilly


    Lieve groet,
    Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Vlinders betekenen heel veel en daar heb ik al eens over geschreven. De ziel verlangt soms ook hierna.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik hoop dat het goed met je gaat lieve Elise.

    Groetjes,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  8. het gaat nu iets beter met ons ! er was iets heel ergs met ons gebeurd! dank je wel lieve Hilly

    BeantwoordenVerwijderen