.

HTML Javascript

maandag 17 mei 2021

Mijn liefde stroomt als een rivier

                                                        Ik adem liefde
                                                        ik zie jouw met mijn hart
                                                        ik hou jouw hand vast
                                                        en duizend dromen droom-
                                                        ik van jouw

                                                        Je zit in mijn ziel-
                                                        jij zit in mijn dromen
                                                        mijn liefde stroomt
                                                        als een rivier
                                                        waarbij wij zwemmen-
                                                        in de liefde van onze ziel



                                                        17-5 2021 © Elise Feuerberg

                                                        

                                         

        
 

10 opmerkingen: