.

HTML Javascript

dinsdag 4 mei 2021

Zielsliefde

                                              Ik wil in je wonen
                                              ik wil bij je zijn
                                              ik wil de blijheid met je delen
                                              ik wil betrokken met jouw zijn
                                              in pijn en ook in vreugde

                                              Ik wil met jouw dansen van geluk
                                              ik wil verdriet met je delen
                                              ik wil jouw liefde eren
                                              dan zullen wij elkaar
                                              nooit met opzet bezeren
                                              als wij elkaar vereren



                                              4-5-2021 © Elise Feuerberg


                                               

11 opmerkingen:

  1. nee hoor dat hoeft helemaal niet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg mooi Elise en ik was ook op h=de andere website maar die moet je wel aanpassen want vele liedjes doen het niet meer en om je pagina mooi te houden kan deze veranderen of gewoon lekker weg doen. Ben er ook soms niet bij jou want ik ben ook op achtergrond met mijn blogs bezig om alles bij te werken. Maar al hoor je me niet dan ben ik er wel want ik lees je regelmatig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank je wel Tine voor de aandacht voor mijn gedicht


    lieve groet
    Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja zielsliefde, heel mooi Elise.

    Lieve groet,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen