.

HTML Javascript

woensdag 18 maart 2020

                                  
                    Zal
                    Het morgen zomer zijn
                    zullen rivieren weer gaan-
                    stromen, als voorheen

                   Zal jij weer warmte zijn
                   inplaats van felle kou
                   zal mijn hart nog overslaan

                   Of zal mijn laatste zomer
                   toch weer die felle winter-
                   zien
       
                  Of zal ik jouw in het felle-
                  zonlicht zien
                  en mijn hart weer gaan-
                  overslaan
\









                      elise

6 opmerkingen:

  1. Het is onzeker zo lees ik.
    Maar heel mooi wederom Elise.

    Lieve groet,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi en tragisch.
    Dank je wel
    Liefs,
    Jeffrey

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve jeffrey heel erg bedankt xx



    liefs,
    Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Onzekerheid over de liefde is wat men vaak ervaart.Dat hoort bij het leven.Luister dus altijd naar het hart want die zal je zekerheid geven. Geniet van het weekend en zorg goed voor elkaar.Liefs, Tine

    BeantwoordenVerwijderen