.

HTML Javascript

woensdag 18 maart 2020


7 opmerkingen:

  1. Prachtig plaatje en text wat precies bij het gedicht hoort.
    Liefs,
    Jeffrey

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dank je wel lieve jeffrey


    liefs,
    elise

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een witte duif geeft de vrede aan. En P.s ik ontving wel je berichten en sommige waren dubbel hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ja ik had ze dubbel geschreven omdat ik dacht dat ze er niet opkwamen
    en dat was ook zo ik zag niets staan ook bij hilly niet

    lieve groet elise

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo lieve Elise, Heb je reactie gelezen- beiden maar was net op de pagina en alles staat goed en ontvang wel je reactie dus plaats het gewoon ook al zie jij het niet.Ik keur hen eerst goed wegens de spam die ik soms ontvangt en plaats deze dan.Ontving ook je emails. liefs. Tine

    BeantwoordenVerwijderen