.

HTML Javascript

zondag 22 maart 2020

                                  Hoe jij mijn ziel bezwangert


                                  Hoe jij mijn ziel bezwangert
                                  met liefdevolle gedachten
                                  hoe jij mijn ziel bezwangert-
                                  met mooie momenten

                                  Hoe jij mijn ziel bezwangert-
                                  met muziek waarvan-
                                  ik kan dromen

                                  Hoe jij mijn ziel bezwangert-
                                  met zinnenstrelend-
                                  verlangen

                                  Hoe jij mijn ziel bezwangert
                                  met de mooiste jij-
                                  van mijn dromen








                                       elise


                                  


                                  
                                 
                                

8 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig mooi bijzonder gedicht. Daar kan iets moois uit geboren worden.
    Liefs,
    Jeffrey

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank je wel lieve jeffrey


    liefs
    elise

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het woord bezwangert was voor mij geheel nieuw maar ik merk wel dat er veel liefde aanwezig is in jou en in je leven.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. het woord bezwangert heb ik eerst opgezocht op het internet voordat ik het
    gebruikte en je mag verzonnen woorden gebruiken bij jouw dichtstijl!
    lieve groet
    elise Dank je wel Tine voor je interesse!


    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is als de lente dat bezwangeren.
    Er komt iets tot bloei.

    Heel mooi Elise.

    Lieve groet,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat heb je goed gezien Hilliy Dank je wel :). lieve groet Elise

    BeantwoordenVerwijderen