.

HTML Javascript

zondag 22 maart 2020


8 opmerkingen:

  1. Prachtige lotusbloem daar ben ik gek op!
    Liefs,
    Jeffrey

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel jeffrey. lotusbloemen zijn prachtige bloemen!


    liefs
    elise

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Net als de lotus hebben ook wij het vermogen om uit de modder op te staan, uit de duisternis te bloeien en de wereld in te stralen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat bedoel je daarmee Tine ik begrijp dit niet? maar bedankt voor je interesse


    groetjes,
    Elise

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Elise, ik ontvang geen bericht als jij reageert maar kwam gewoon even gezellig op visite. Dat is ook de reden waarom ik nooit reageer als iemand een reactie bij mij zal zetten. Maar dit is de uitleg wat ik bedoel met mijn woorden. Op dit moment zitten wij in een diep dal wat het corona virus betreft en dat is de modder en het diepe dal en net als de lotus die groeit vanuit het donker zijn wij nu ook. Als het straks weer voorbij zal wezen- bloeien wij allen weer op uit de duisternis en zullen opnieuw weer gaan bloeien. Dat betekenen mijn woorden. Liefs ikke.

      Verwijderen
  5. Lieve Tine,
    Weet je hoe ik dit alles beleef van dat corona virus, ik weet dat het er is en
    leef ernaar maar ik blijf aan leuke dingen denken (en de dag in het nu leven!
    liefs, Elise

    BeantwoordenVerwijderen