.

HTML Javascript

vrijdag 3 juli 2020

                                              De tijd verstrijkt


                                            De tijd verstrijkt
                                            vervaging
                                            tot dat het oplost
                                            in het niets
                                            en je je afvraagt
                                            is het ooit geweest















                                   elise         

     
                                            

6 opmerkingen:

  1. Een zeer mooi en boeiend gedicht.
    Veel liefs,
    Jeffrey

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De tijd vliegt net als de dagen voorbij maar soms....
    gaan ze wel wat te snel voor mijn man en mij.
    Herinneringen ook zij vervagen nu wat met de dagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja ik denk dan aan mijn lieve Luna, nee herinneringen vervagen niet die kun je steeds terughalen, maar als iemand
    10 jaar dood is kan het gaan vervagen bij mens en dier dat bedoel ik te zeggen

    liefs,
    elise

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het kan vervagen, maar niet zo snel denk ik.

    Lieve groet,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat denk ik ook Hilly dank je wel


    lieve groet,
    Elise

    BeantwoordenVerwijderen