.

HTML Javascript

vrijdag 3 juli 2020


6 opmerkingen:

  1. Een van de mooiste beroemde piano muziek van 3n van de grootste componisten, Moonlight Sonata door Beethoven. Prachtig
    Liefs,
    Jeffrey

    BeantwoordenVerwijderen
  2. supermooie muziek wat mij nog steeds bekoren kan. En ik dacht dat ik deze ook eens ergens onder een blogje gezet had. Wens jullie mooie dagen. En P.s ik zit nog op de oude blogger want met de nieuwe kan ik niet uit de weg. Dus mochten ze over gaan dan zal het op die van mij wat stiller worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wens je ook mooie dagen toe Tine, overgaan op een andere blog dat hoeft niet als je dat niet kunt had ik gelezen
    ik zie wel hoe alles loopt

    lieve groet,
    Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank je wel Hilly


    lieve groet,
    elise

    BeantwoordenVerwijderen