.

HTML Javascript

zondag 25 oktober 2020

Mijn Tweelingziel


                                                        Ik had  jouw ogen willen ontmoeten
                                                        kijken hoe jij aanvoelde als ik je aankeek
                                                        wie er in je zat waar ik zo gek op was

                                                        Hoe je naar me zou kijken-
                                                        en de uitstraling daarvan willen ervaren
                                                        wie en hoe je was intens willen voelen
                                                        jij mijn tweelingziel






                                                     25-10-2020 © Elise Feuerberg
                                                        
                                                    
                                                     

4 opmerkingen:

  1. Dat heb je weer heel erg mooi weergegeven. Ook bedankt voor al je mooie reacties die ik in ontvangst mocht nemen. Het ontbreekt mij helaas aan de tijd om aldaar een reactie terug te geven.
    Liefs, Tine

    BeantwoordenVerwijderen