.

HTML Javascript

zaterdag 24 oktober 2020

Ik wil de zon omhelzen

                                                       Ik wil de zon omhelzen
                                                       de warmte straalt tedere momenten-
                                                       van geborgen zijn 
                                                       de bomen buigen hun takken-
                                                       en wuiven naar de wind

                                                       Ik wil de zon omhelzen
                                                       de pijn verwarmen in mijn hart
                                                       het verlangen naar tederheid-
                                                       doet het zonlicht ontluiken-
                                                       een droom van warmte-
                                                       in mijn hart





                                                      

      

                                                      24-10-2020 © Elise Feuerberg

                                               

                                                  

                                                                                                             

 

4 opmerkingen: