.

HTML Javascript

maandag 19 oktober 2020

Dicht bij het deurtje van mijn hart


                                                      Je woont nog steeds bij mij
                                                      dichtbij het deurtje van mijn hart
                                                      waar je in en uit kan vliegen
                                                      langs het venster van mijn ziel
                                                      kijk ik naar je als je langskomt

                                                     Ogen die elkaar kruizen
                                                     tijdens de vogelvlucht
                                                     tussen de verse geur
                                                     van het voorjaar wolkendek

                                                     Ik droom nog steeds
                                                     als in het prille begin
                                                     maar wat minder onbesuisd
                                                     ik strek mijn vleugels uit
                                                     om te vertrekken
                                                     naar de volgende vlucht





                                                 19-10-2020 © Elise Feuerberg

2 opmerkingen: