.

HTML Javascript

dinsdag 20 oktober 2020

Emoties Cryptisch gedicht


                                                                  Emoties
                                                      Verkruimelde emoties
                                                       er is geen verband
                                                       waar ik mezelf nog
                                                       kan vinden

                                                       Stofdeeltjes kwamen
                                                       aanzweven
                                                       ik was zomaar in het
                                                       niets beland

                                                       Alles verloren in de tijd
                                                       bijeen geraapte delen kropen
                                                       door een voor mij volstrekte
                                                       onbekende ruimte

                                                       Ik zocht naar vermiste
                                                       delen van mijn zijn
                                                       ik ben anders dan ik
                                                       moet zijn

                                                      Vederlichte schim van
                                                       een verbleekte zelf
                                                       ik produceer geen
                                                       geluid
                                                       het is over en uit





                                             
                                                   20-10-2020 © Elise Feuerberg

4 opmerkingen: