.

HTML Javascript

woensdag 21 oktober 2020

Ik voel je in de vlinders


                                                        Ik zie je in de bloemen
                                                        ik voel je in de vlinders
                                                        ik hoor je in het ruizen-
                                                        van de bomen

                                                        Ik voel je
                                                        ik hoor je
                                                        ik zie je
                                                        door levens-
                                                        heen






                                                 21-10-2020 © Elise Feuerberg
















                                                         

                                                     

2 opmerkingen: