.

HTML Javascript

donderdag 22 oktober 2020

Dubbele ziel


                                             In de tuin van mijn emoties
                                             wandel ik door het dal van allerlei-
                                             gevoelens heen en leg alles bloot
                                             ik ren door mijn tuinen en vlieg-
                                             over dalen 
 
                                             En ben geraakt door jouw aanblik-
                                             als ik je zie, ik vlieg in je armen
                                             en we gaan samen naar de bron
                                             van harten

                                             Ik sta naakt in jouw aanzicht-
                                             en sta sterker dan ik dacht-
                                             wij trekken ons terug-
                                             waar we samen zijn
                                             wij zijn samen een-
                                             ziel


                                             22-10-2020 © Elise Feuerberg






4 opmerkingen: