.

HTML Javascript

vrijdag 13 november 2020

Bevroren tranen

                                                          Bevroren tranen voorbij de zon
                                                          wenken mij naar jouw licht
                                                          ik haal de duisternis weg
                                                          en loop naar de stilte
                                                          wat mij omringt als vreugde-
                                                          in leven

                                                          Jij woonde in het gouden hart
                                                          en vlinderde liefde om alles heen-
                                                          heel sereen

                                                          Ik zweef boven de horizon-
                                                          en droom uit liefde vlinders-
                                                          die samen met mij op pad
                                                          gaan


                                                         Naar het dal van harten
                                                         waar mijn leven in vreugde-
                                                         zingt, en mijn hart sneller-
                                                         slaat van liefde
                                  
                                                                                                

                                                          

                                                                                                                 

                                                                                                       
                                                   13-11-2020 © Elise Feuerberg  

2 opmerkingen: