.

HTML Javascript

donderdag 12 november 2020

Op de berg van creativiteit

                                                           Op de berg van creativiteit
                                                           dansen twee kinderen met-
                                                           vlindervleugels
                                                           zij zijn het licht van de zon-
                                                           de maan en al het licht van-
                                                           het zijn

                                                           Het leven is een geschenk-
                                                           een cadeau van al wat leeft-
                                                           en alles is goed
                                                           ik laat me leiden door al het-
                                                           licht wat mij omhult

                                                          
                                                         

                                                                                                                        

                                                             
                                                         12-11-2020 © Elise Feuerberg

4 opmerkingen:

  1. Dank je wel Jeffrey


    warme groet,
    Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg mooi geschreven en ja we moeten dankbaar zijn dat we allen van het licht mogen genieten en van het leven op deze aarde. Elke dag ben ik weer blij te mogen ontwaken en om dan ook weer te mogen zien wat de dg voor mij aan geschenken zal maken. LG, Tine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank je Tine voor je aandacht voor mijn schrijven


    warme groet,
    Elise

    BeantwoordenVerwijderen