.

HTML Javascript

maandag 9 november 2020

Jij bent de heimwee


                                                             Jij bent de heimwee-
                                                             die mij steekt
                                                             door oneindige-
                                                             herinneringen

                                                             De pijn kleurt mijn leven
                                                             je bent ontastbaar
                                                             je bent de heimwee
                                                             die ongrijpbaar is
                                                             ik mis de warmte-
                                                             van jouw zon

                                                             Ik schreeuw van binnen
                                                             en zie jouw in gedachten
                                                             ik warm mij aan de-
                                                             herinnering
                                                             en je verdwijnt weer
                                                             als een wolk voor de-
                                                             zon. 








                                                            9-11-2020 © Elise Feuerberg

2 opmerkingen: