.

HTML Javascript

dinsdag 10 november 2020

Er wordt mij winter ingefluisterd

                                                      Er wordt mij winter ingefluisterd
                                                      hoge tonen warm gezang
                                                      ik vindt mijn plaats in de sfeer-
                                                      van noten en wijn

                                                      En in mijn achterhoofd-
                                                      zit nog steeds die pijn
                                                      ik streel de laatste-
                                                      pijnscheuten vlak
                                                      om ze minder toe-
                                                      te laten

                                                      Straks worden de lichtjes-
                                                      weer aangestoken
                                                      om dan weer met geknal-
                                                      te wisselen
                                                      allemaal zonder jouw

                                                      In een mist van tranen-
                                                      ga ik naar het nieuwe-
                                                      begin  







                                                 11-11-2020 © Elise Feuerberg
                                                      
                                                       
 

6 opmerkingen:

  1. Duidelijk het missen te lezen Elise.

    Lieve groet,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja daar heb je gelijk in Hilly goed gezien dank je wel!


    veel liefs,
    Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het verlies lees ik ook in je woorden Elise maar je hebt het goed verwoord wat je voelt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat heb je goed gelezen Tine, dank je wel voor het compliment en je interesse in mijn schrijven,

    liefs,
    Elise

    BeantwoordenVerwijderen